Pages

terharu ^_^

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Hati banyak berbunga-bunga bila kita mendapat mengiktirrafan daripada kawan-kawan kita kan? rasa macam diri kita sangat dihargai oleh mereka. walaupun pada hakikatnya kita jarang berjasa padanya.

Sama seperti saya. walaupun pada orang lain ia hanyalah satu benda yang biasa namun pada saya ia sangat luar biasa. penghargaan daripada kawan-kawan amatlah saya syukuri.

beberapa hati yang lepas, saya ada post gambar nie pada FB kawan saya, Ikhwan. Niatnya saja nak bagitau yang sweetheart dia add saya. dulu mungkin saya tergerak hati nak add S.heart dia tapi takut dikatakan stalker pulak. jadi saya membatalkan niat saya yang murni itu.

tetapi akhirnya sekarang

Taaaarraaaa!!!!!


bukti!! bukti!!



mekasih ikhwan.. ^_^


saya tak pendek,
ikhwan yang tinggi
>_<

one day , you'll be just a memory for some people . do your best to be a good one :)


yang benar

nicosikura

0 gosip anda:

´