Pages

Penyakit orang jatuh hati.

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

     Tengok tajuk atas. haha. nampak macam menarik saja kan. Actually saya nak cakap sikit satu benda yang berkaitan dengan penyakit orang jatuh hati nie. benda nie tak la terlalu teruk dan bukan niat saya nak buat ia teruk tapi kadang-kadang memang nampak macam teruk kan. faham dak ayat tu??  sila abaikan kalau anda rasa tak faham.

 =_= menyampah mak!!

     Tapi itulah yang berlaku pada sesetengah orang yang mula jatuh cinta. mungkin cinta pandang pertama atau pandangan yang entah ke berapa kali. Dan saya tulis benda nie bukannya nak burukkan sapa-sapa tapi kalau ada yang terasa ambik la. boleh jadi ia akan menjadi peringatan buat diri saya sendiri yang kadang-kadang terleka dengan hasutan syaitan nie. =)

SATU saja penyakit yang saya nak war-warkan kat sini. hehehe

     Benda nie jelas saya lihat dalam dunia FB. haa.. kenapa?? cuba tengok orang yang fall in love, family orang yang dia suka semuanya dia nak add. nak like. nak tu la, nak nie la. aduhhh.. seriusly saya tak faham kenapa benda nie berlaku. apa yang cuba kamu nak buat nie sebenarnya?? jadi stalker?? intip semua benda yang orang yang kamu suka tu buat?? macam tu??

     Saya tau benda nie memang kebiasaan la bagi orang-orang yang minat kat seseorang tapi jangan la tunjuk sangat. kawal diri anda tu. nak ambil hati family orang yang kita sayang?? macam tu?? biar semua keluarga dia kenal kita. kalau dah suka sangat p la masuk meminang terus, dok intai-intai buat apa. =_=

pilihlah mana satu.. =P

     Saya sendiri pun kalau suka kat sapa-sapa saya cakap kat dia, "aku nak kawen dengan hang" dan saya serahkan pada Allah. tu saja ayat yang akan keluar dari mulut saya dan saya akan buat. lepas tu saya takkan ulang benda yang sama dan saya takkan buat benda-benda yang menampakkan saya terlalu obses dengan dia. nak terima atau tak terpulang. saya takkan layan perasaan tu. nampak macam syok sendiri kan? tapi sekurang-kurangnya satu masalah dah selesai. ibarat booking la. dan boleh fokus pada pelajaran. ^_^

sapa penah dapat msg nie?? =P

     
     kesimpulannya, saya kurang berminat dengan sikap anda nie. bukan jeles tapi nampak sangatla.. =) jangan la show off. malu kat orang. nanti orang kata apa pulakkan sedangkan tak ada ikatan apa lagi. Peace~

0 gosip anda:

´