Pages

keluarga angkat!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

semalam dapat berjumpa dengan si kecil
muhammad ezzat al-fateh
kecomelnya membuatkan saya geram
baru sebulan tak berjumpa tapi sekarang dah gemuk
insyaallah nanti kita berjumpa lagi
^_^



keluarga angkat bawakan buah tangan untuk saya
ada buah rambutan, jambu air, jambu batu
rasa rindu pada kampung halaman 
muka mak dan ayah mula jelas kelihatan dalam fikiran
sabar fatin sabar.. 
lagi berapa minggu sahaja



bekalan untuk hidup sepanjang minggu ini.
roti ada, bun ada, megi ada, air kotak ada
semuanya free
orang bagi saya ambil jer
^_^



yummy.. yummy
buah jambu air seperti hidung kawan saya
lama dah saya tak makan buah nie
hahaha... comel betul hidung sapa macam nie




budak hidung jambu
hahahaha
jangan marah
^_^



jambu batu khas dari perak untuk saya
kalau cicah dengan kuah rojak nie memang sedap la
tapi sayangnya mereka hanya bawakan buahnya sahaja
kuahnya beli sendiri kalau nak
kata embek, buah nie keras
macam kepala saya
amboih-amboih.. sedap mulut dia


stok untuk hidup di bilik


0 gosip anda:

´