Pages

tak kan??

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Semalam Aqillah tidur di rumah saya. hampir pukul 4 pagi jugak la kami tidur lepas dok gosip-gosip, stalk orang, merapu-merapu, kepada sapa-sapa yang kena stalk dengan kami tu harap maaf lah ye. sebenarnya kami bosan. =)

tapi apa yang membuatkan saya tidak puas hati dengan Aqillah semalam ialah dia penyebab saya layan korea. owh tidak. inilah yang membuatkan saya rasa sangat serba salah pada diri. *saja buat teruk*. sebabnya saya kalau boleh taknak melibatkan diri dengan cerita-cerita tu.



RuNnInG mAn

mungkin orang akan pelik saya tidur lambat kerana kebiasaannya pukul 10 saya dah kehabisan tenaga. tetapi semalam saya dah tidur awal tetapi bangun semula pada pukul 12 untuk solat isyak. lepas saja solat isyak mata saya terus segar. dok klik pok klik pok comel ja. ^_^ terus baring sebelah aqillah sambil usha dia layan R.M. mula-mula tu rasa biasa ja. tapi sampai satu part tu memang keras perut saya gelak. rasa macam best la pulak. 

sabar nico, sabar.. jangan mudah terpengaruh. banyak jugak la episod yang kami tengok semalam. aqillah cakap tunggu episod lain keluar nanti. hahaha. perlukah saya tunggu?? pecah rekod hidup saya. dulu bila orang tanya 

"layan korea tak???"

dengan muka yang agak bengis saya menjawab "eee.. maaf la. saya tak berminat"

tapi sekarang??? TAKKAN??


0 gosip anda:

´