Pages

seram: suara siapa?

Assalamualaikum dan Salam

     Kisah yang diambil daripada facebook. Kalau saya berada di tempat budak ini mungkin saya juga buntu dalam membuat keputusan. kisahnya berbunyi begini.
My name is Arash Afnan, saya ada pengalaman seram yang nak di kongsikan. story saya pendek je.. tapi sangat seram.. Haritu saya tengah lepak-lepak dalam bilik.. hari dah larut malam, tapi mata still tak mengantuk sebab tengah syok baca novel ombak rindu yang boleh tahan bestnya. tengah-tengah baca.. tiba-tiba mak saya panggil saya kat tingkat bawah..
"Arashhh.. meh turun bawah kejap, tolong mak nie..!!!" saya terpaku.. saya tengok jam kat dinding pukul 2 pagi .. dalam hati saya kata "mak buat apa pulak pagi-pagi nie kat bawah. -_-".. saya pun tanpa banyak berbicara terus bangun nak turun bawah.. tengah dalam perjalanan nak bukak pintu.. tiba-tiba henset pulak berdering.. saya ambil henset, saya tengok kat screen.. mak saya call.. saya pun terus angkat.."Duduk dalam bilik, jangan keluar.. baca apa-apa ayat yang patut.. ada benda kat tingkat bawah panggil kau. mak kat dalam bilik nie."

4 gosip anda:

FarhanahAdzlan said...

saya kalau seram2 ni malas nak layan citer seram pon tak tengok sbab saya ni agak penakut SIKITLAHH hehe

sitiidzyan said...

hi salam perkenalan..
done follow here..feel free to follow me back..kalau rajin klik la sekali iklan2 tu ye..sy br lg dlm dunia blog ni..need ur support..tq!

http://siy88.blogspot.com/

Nor 'Aqilah Othman said...

nico, ! seram jugak cerita ni. siapakah itu? >_<

mR.nawza said...

Salam..seram gak citer nih..persolan 1: siapakah yang berada di bawah? persoalan 2: hebatlah klu hantu tu boleh guna hp..hehehe.. persoalan 3: bila masa pulak mak masuk dalam bilik dan call dalam bilik..nape tak kejut jer..hahaha

p/s: follow ur blog ^_^

´