Pages

mood offline

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

tak perlu nak buat intro kot rasanya. sebabnya semester nie tak ambil kursus bahasa melayu. hehe. saya nak cakap sikit pasal mood offline dekat Fb. ramai yang bertanya pada saya

"eh fatin, kenapa buat mood offline? tak naik button hijau pun?"

^_^ ada beberapa reason kenapa saya suka sangat buat mood offline :-


  • saya pernah diperli oleh seorang kawan di UPSI. katanya setiap kali dia online ja mesti button saya hijau. jarang la nak nampak tak online. hehe.. terasa tahap. 
  • abang saya yang sulung tegur "hang nie asyik online ja 24 jam. p la study nue."
  • jeles bila tengok orang yang pandai-pandai jarang online. tapi padahal depa selalu buat mood offline.. ingat saya tak tau ka. hehe
  • bila online ja ada makhluk allah yang sangat ramah nak bertaaruf. masa nie la nak buat jejak kasih la jejak sahabat la. 
  • paling saya tak suka bila saya tegur orang depa tak mau balas balik. masa tu mula la rasa nak remove manusia-manusia yang sombong. masalahnya benda nie selalu terjadi kalau saya tegur girl. 
  • ada jugak yang masa tu nak ajak bergosip waktu saya sibuk tahap
  • ada sekali tu saya silap orang. punya la rancak bebual sebab ingatkan adik junio di sekolah lama. last-last, "saya nie dah umur 21 bukannya lepasan SPM" +_+

kepada kawan-kawan yang tengah online dan ada masalah apa-apa dengan saya taip ja msg kat kotak chat tu.. hehe.. 

tomey!! tomey!!

0 gosip anda:

´