Pages

HAPPY BIRTHDAY

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Tepat pukul 12.00 malam, bersamaan dengan 11.12.2012 maka cukuplah 18 tahun usia makhluk Allah yang bernama Muhammad Firdaus.



Ucapan khas untuk hang:-

  • Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki
  • Semoga dipermudahkan segala urusan di dunia dan akhirat
  • Semoga menjadi anak yang soleh dan berbakti pada kedua ibu bapa, menjadi abang ngah yang bertanggungjawab
  • Semoga mendapat Dekan untuk sem 2 nanti
  • Semoga hang dapat kurangkan aktiviti tak berfaedah hang tu. hahaha

jadi amanat aku pada hang :-

  • lepas nie hang dah tak boleh nak perasan muda lagi, tak cukup umur la, apa sahaja alasan hang untuk mengelak diri hang daripada dipersalahkan.
  • mengata aku orang tua sebab kita sama-sama dah umur 18
  • hormat la aku sikit, aku kan kakak hang. hahaha *hang jangan buat muka tak puas hati
  • kena kotakan semua perjanjian hang pada aku. setakat dok tayang kat aku saja tak dak guna
  • jangan dok buas sangat naik moto merata, kalau tak, aku report *repot ka ripot?? =P* kat mak hang
  • jangan dok tidur lambat sangat, kurangkan anime, dan banyakkan study
  • Jangan lupa puji aku banyak-banyak sikit. ^_^
  • aku berdoa bagi allah lembutkan hati hang sikit, batu tu lebih lembut dari hati hang. hahaha..
  • Toksah dok sakat aku dengan sapa-sapa kalau hang nak hidup lama. =P


sekian sahaja daripada sahabat hang yang paling baik kat Lunas. Harap hang terharu.. tolong la terharu... ^_^

Yang benar, 

fatinfilzahnur







0 gosip anda:

´