Pages

Alhamdulillah. =)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Bersyukur ke hadrat Ilahi kerana saya dapat juga habiskan assigment TITAS individu yang diberikan oleh Encik pensyarah kepada kami. Sepatutnya kena submit assigment tu 31 januari nie tapi saya malas nak buat kerja last minit sebabnya time tu saya sangat sibuk dengan midterm test.

Alhamdulillah dan jutaan terima kasih pada kawan saya kerana sudi menjadi editor untuk menyemak typing error dalam assigment saya.. sesungguhnya saya sangat malas nak baca balik. hehe.. dah la masa menaip pun dah malas. inikan pula nak kena baca balik. memang tak la kan. hehe.. insyaallah nanti saya bawak jalan-jalan lagi ye sebagai upah.

sekarang hanya perlu fokus pada assigment matematik, montaj titas dan juga segala bagai test... =)
semoga Allah permudahkan segala urusan saya..


gambar ketika mencari ketenangan di air terjun


"BERJUANG HINGGA TITISAN DARAH TERAKHIR"



0 gosip anda:

´