Pages

sedih: lebih baik abang sendiri...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

     Bila dah nak dekat dengan final nie macam-macam ujian yang datang. saya mengharapkan seseorang sahabat yang sentiasa membangkitkan semangat dalam diri saya tambah-tambah disaat-saat genting nie tetapi memang payah nak mencari sahabat yang sebegini. bukannya tak ada langsung. ada, tapi orang yang saya harapkan tak mampu nak buat macam nie malah membuatkan saya lagi down.

     Bila dah jadi macam nie mula la rindu kat orang yang paling rapat dengan kita kan? rasa macam nak balik rumah sekarang je. nak ajak dia pergi merayau hilangkan perasaan nie. nak ajak p pantai tengok ombak. nak p main bowling biar perasaan tu dibaling bersama bola tu. biar masuk dalam longkang. nak buat semua benda yang boleh hilangkan masalah dalam diri. seriusly down sangat-sangat. ini semua gara-gara gatal sangat nak tengok FB. =(

nasihat daripadanya. hahaha

     Saya rindukan orang yang tak pernah jemu melayan karenah saya. baik buruk tetap dia terima saya. kalau nak mengata kat saya tu dia lah no 1. saya salah dia tegurkan. saya merajuk dia pujukkan walaupun dia pujuk kejap lepas tu dia pulak bebai dengan ego saya but its something yang sangat best. bila kata JOM terus dia JOM (merayau). bila saya terover acting dia yang menjegilkan mata hingga nak terkeluar bebola mata dia. hahaha. konon-konon dialah abang penyayang. bagi saya itu satu benda yang membahagiakan. nak taboh hang aku pon tak kesah sebab dia abang saya. nak menyembang sambil gelak-gelak sampai mak mai berleter pon tak pa. pokoknya saya rindu semua itu.

 kalau dia tengok gambar nie mesti bangga tahap. 
hahahaha.. =)    

     Ini lebih baik daripada rindu insan yang tak digalakkan untuk kita rindu. takbirrr... hehehehehe

p/s: thanks to someone (I.S) yang sudi call saya tadi and make me happy again. macam tau-tau je saya memerlukan seseorang untuk bercakap. =) habis kredit hang, padan muka. =P

3 gosip anda:

P#eoniX said...

menghargai seseorang adalah lebih baik dan sy percaya orang yang dihargai x perlukan apa-apa sebagai balasan...yang penting hormat dye sebagai seorang abang...maybe sy x tau citer but sy seorang abang...sy,pasti perasaan seorang abang yg punya adik perempuan....dan mengharapkan yg terbaek untuk adiknya...harap jangan marah komen daripada orang yg x dikenali...huhuhuhh!!!!

nicosikura said...

betul tu.. lebih baik menyayangi orang yg sayangkan kita daripada kita mintak orang yang kita sayang untuk sygkan kita.. hehe.. pham dak? =P saya bgurau ngan abg saya je msg tu.. saya tgh bodek mintak t.up dari dya.. hehe

Nory Zoulkefle said...

akak pon rapat dgn abang akak..
sentiasa sokong minat dia..
dan dia pon selalu share masalah dia dgn akak..
heeee

´