Pages

Raya Aidiladha 2012

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Malas nak intro panjang-panjang

Nah tengok gambar saya pergi menghirup udara pagi sebelum raya..
sunyi sepi tempat nie.
xdak orang masa saya pergi dengan abang dan sepupu.



bertiga sahaja

---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kenangan di Hari Raya Aidiladha 2012... 

tengah dok kemas kat dapur masa pagi hari raya tiba-tiba anis datang rumah..

"cantik baju raya kak tin."

Anis memerli saya kerana saya cuma memakai baju t-shirt dan seluar. Rasa malas nak bersiap kerana tiada korban yang dilakukan oleh keluarga kami pada tahun ini.

lalu anis menyuruh saya bersiap kerana mereka mahu pulang ke kampung pagi itu juga. jadi terus saya capai jubah dan pashmina biru yang tak perlu diseterika kerana saya dah pakai pergi main bowling pada malam raya tu. sapa yang keluar dengan saya mungkin dia akan perasan tudung sama. hehe.. peduli apa saya. janji siap..

1

2

jeng jeng jeng

3

SIAP



jubah takdak langsung bunga biru


budak budak belakang nie kacau betul. =)



nico , zawin dan anis
saya sangat rindukan kalian berdua wahai sepupu kesayanganku


dengan barisan anak sedara

0 gosip anda:

´