Pages

Lawan Lecture ^_^

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Tengah on the way nak p dapur mata terpandang seketika melihat TV yang ditonton oleh ayah.  kebetulan waktu saya lalu semalam tiba-tiba ada Iklan untuk paparan menarik dalam buletin Utama pada pukul 8 malam. Dekat-dekat dengan pilihanraya nie memang lah semua siaran di Kongker oleh Si Biru kan? tak boleh nak cakap apa dah la. dengar kata penamaan calon akan diumumkan pada 23.10.2013.. tup-tup keluar kat TV yang Si Biru telah mengisyitharkan calonnya. So?? ada saya kesah? hehehe

Setelah di perhati betul-betul masa muhyidin dok bercakap tiba-tiba terpandang seorang Encik yang berada si saf tempat duduk belakang dia. eh.. macam kenal muka nie.. tapi kat mana tu saya belum pasti.. setelah mengamati betul-betul wajah tu baru la saya ingat dan mulalah bermonolog dalaman seorang diri.

"Eh.. nie lecture TITAS aku sem lepas. apa yang dia buat dalam TV nie.. Dr apa ntah.. lupa nama... takkan jadi calon kot. macam tipu je... hahahaha"

Terus saya suarakan kepada ayah tentang perkara tersebut. ketika berita disiarkan saya berada di ruang tamu. tiba-tiba ayah memanggil.

"fatin... fatin... mai tengok cepat... betul dah la lecture hang.... nama dia Dr Sohaimi Lazim..."

mmmm.... memang sungguh la dia... Dr saya.. takpa-takpa... teruskan perjuangan Dr.. saya tetap dengan calon saya Ustaz Azam.. Good luck lah ye Dr..

Insyaallah.. Allah lebih tahu apa yang baik untuk hambanya... =)


PS:: habis bertamadun la org kedah kalau Dr sohaimi menang.. hehehe

1 gosip anda:

Nor 'Aqilah Othman said...

terbaik! :P punya lama baru nak jelajah.. hihi.. blog dah ok, so boleh start stalker blog org balik. :P ha, back to the topic. memang funny lah.. lect tu dia ajaq apa? subject u ka mcm mana?

´