Pages

penuhkan memoriku

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Nak cerita sikit pasal kawan saya nie sorang,
Orangnya suka sangat ambil gambar-gambar,
pantang jumpa pemandangan cantik, mesti ayat nie yang akan keluar
"eh, cantik la permandangan nie, tangkap la gambar"

Iman Farhana


Dengar saja ayat tu saya dah tahu apa maksud yang tersirat dan tersurat.
"nak handset saya kan??" hehehe
 dengan muka yang sangat comel, saya kasi je handset saya kat dia,
sebabnya saya tak suka sangat bergambar waktu orang-orang ada.
Malu la konon

Menggunakan kelebihan handset saya yang agak hebat tu
menghasilkan kualiti gambar yang sangat menarik, tertarik.. hehe
(samsung galaxy mini je pon)
maka cik iman pon akan tersenyum lepas bergambar.
seronok ye?? takpe-takpe..
biasa la tu..


iman, sambil memilih buku

nenek iman sedang baca buku atas kerusi klasik
^_^


hebat iman baca buku KING


i love arabic, tapi tinggal kenangan

kitab-kitab nahu <3

koleksi kitab arab, walaupon kami budak sains


iman selalu tanya saya pasal arab


indahnya bahasa syurga


koleksi novel Inggeris


rindu sama nak study arab

let us converse in arabic


Lepas dah tangkap gambar-gambar yang dia suka,
mesti dia akan cakap
"Fatin, nanti upload la dalam FB, privatekan eh" hehe

Masalahnya cik Iman oii, saya nie xsempat nak upload,
bizi la konon, tak apa, kalau ada masa lapang saya uploadkan,
tapi x berani nak janji la bila.. sebabnya saya nak uploadkan gambar-gambar tu ialah

MEMORY CARD handset saya dah penuh,
dah dekat 700 keping gambar-gambar yang lama,
kalau la gambar-gambar tu real mesti dah jatuh kat atas lantai lantaran terrlalu banyak gambarnya,
hehe..

Takpe cik Iman, nanti saya padamkan gambar-gambar yang lama,
lepas tu cik Iman boleh la bergambar puas-puas,
saya tak berkira sangat kalau bab-bab handset nie,
asalkan jangan sampai rosak dan hilang.. hehehe

:^: tidak beriman seseorang itu sehinggalah dia mengasihi saudaranya seperti mana dia mengasihi dirinya sendiri. saya nak jadi orang berIman, sebab itulah saya nak mengembirakan kawan-kawan saya. 




0 gosip anda:

´